Galeri

Nisan Ayı Favorilerim

Baharın ikinci ayını da geride bıraktık, yaz gittikçe yaklaşıyor! Nisan ayında havalar yavaş yavaş ısındı, yaz kendini gösterdi. Güneş ile birlikte ben daha mutlu, pozitif bir insan oluyorum! İşte geçen ayki favorilerim: 

skirt

Favori Giyim: Uzun Etek

Etek giymeyi pantolon giymeye tercih ederim. Çok daha rahat, çok da güzel duruyor bence. Tabii eteğin de rahatı var. Mesela uzun etekler. Bu ay hava elverişli olunca sıkça uzun etek giydim. Özellikle dar kesimli ve yüksek belli olanlar favorim. Crop tshirt ve deri ceketle kombinlemeyi seviyorum.

elem

Favori Dizi: Elementary

Eğer polisiye seviyorsanız bu diziye bayılacaksınız. Konu şu: Sherlock Holmes bizim yaşadığımız dönemde ve New York’ta yaşıyor. Bu arada ortağı Watson da biz kadın. Shelock’u dövmeler içinde izlemek şaşırtıcı olduğu kadar eğlenceli de.

şahmeran

Favori Takı: Şahmeranlar

Şahmeran yüzük ve bilekliğin bağlandığı takılara deniyor. Ben bu tarz takıları sade kombinlerle seviyorum. Mesela tek renk, klasik bir elbise veya kot tshirt ile. Zaten geçen yıl ki gibi bu yıl da takıp takıştırmak moda, şahmeran o tarzı sağlıyor.

athena-3

Favori Grup: Athena

Bu ay bir Athena konserine gitme şansım oldu. Zaten en sevdiğim türk grup, bir de konsere gidince şarkılarına iyice sardım. Bu aralar özellikle “Kime Ne” ve “Yalan” favori şarkım. Kaç yıldır gençliğini koruyan bir grup.

lancome

Favori Kozmetik Ürünü: Lancome Juicy Shaker

Marka Lancome olunca fiyatlar uçuyor tabii ama ürün çok güzel. Renk veren bir nemlendirici gibi, daha doğrusu bir lip tint. Yağlı bir yapısı var, dudakları çok yumuşatıyor. Ayrıca kokuları meyvenlerden geliyor, çok fazla çeşit var. Bakın derim.

play

Favori App: BBTAN

Çok klasik bir oyun olsa da bağımlılık yapıyor. İnternet istemeyen, siz istemedikçe reklam vermeyen, ayrıca para da istemeyen bir oyun. Eğer sıkılıyorsanız açıp zaman geçirebileceğiniz bir şey.

kürk-mantolu-madonna-727x384

Favori Kitap: Kürk Mantolu Madonna

Artık o kadar görüyoruz ki klişe oldu demek yerinde olur. Bu tarz “moda” kitapları çok tercih etmem normalde ama annem okumam da ısrar etti. O kadar akıcı, sürükleyici bir kitap ki. Herkesin elinde görüyor olabilirsiniz, bu sebeple “okumam” diyorsanız demeyin, hemen edinin.

çikolata

Favori Atıştırmalık: Nestle İnce Sütlü Çikolata

Öyle karışık, egzotik şeylere gerek yok beni mutlu etmek için. Bildiğimiz Nestle sütlü çikolatanın inceleri çıkmış, bir de üstüne kocaman tablet. Yeme de yeninde yat derdim ama yemeden duramam…

Yorum bırakın